BSO

Buitenschoolse opvang Atalanta

BSO Atalanta is dé plek waar enthousiasme en plezier samenkomen! Bij BSO Atalanta beschikken we over meerdere gezellige groepsruimtes en maken we zelfs gebruik van de gymzaal en bibliotheek in de hal. Samen met de kinderen bedenken we een bruisend programma vol afwisselende activiteiten, van creatief bezig zijn tot sport, spel en beweging. Maar daar stopt het niet!

Bij ons staat ook muziek en toneel hoog op ons lijstje. We willen de creativiteit van de kinderen stimuleren en ze de kans geven om zich op verschillende vlakken te ontwikkelen. Of het nu gaat om een vrolijke musical, een eigen kunstwerk maken of een sportieve uitdaging, er is voor ieder wat wils.

Natuurlijk begrijpen we ook het belang van ontspanning. Daarom is er alle ruimte om gezellig samen films te kijken, spelletjes te spelen of lekker weg te duiken in een goed boek. Voor de oudste kinderen hebben we zelfs aparte speelruimtes met uitdagende activiteiten, zodat ook zij zich helemaal kunnen uitleven.

En laten we het buitengebied niet vergeten! Onze kinderen hebben het voorrecht om gebruik te maken van de speelpleinen, waar ze naar hartenlust kunnen spelen en sporten onder de zon. Want bij BSO Atalanta geloven we in de kracht van buiten zijn en actief bezig zijn.

Kortom, bij BSO Atalanta draait het om plezier, creativiteit en ontwikkeling. We nodigen alle kinderen uit om samen met ons te ontdekken, te lachen en vooral te genieten van elke dag.

Maandag t/m vrijdag
14.15 tot 18.30 uur

Vragen of aanmelden

Heeft u vragen of interesse in BSO Atalanta? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Kindplanning en Plaatsing via de telefoon (keuzemenu 1) of e-mail.