Peuteropvang

Peuteropvang Atalanta

Peuteropvang Atalanta biedt een veilige omgeving voor de kleintjes. In onze ruime groepsruimte worden diverse speelhoeken gecreëerd, waaronder een inspirerende bouwhoek, een gezellige leeshoek en een speelhuis vol avontuur. Buiten kunnen de kinderen genieten van het afgeschermde gedeelte van het schoolplein, waar kleurrijke speelhuisjes en een uitnodigende zandbak voor eindeloos plezier zorgen.

Bij Peuteropvang Atalanta geloven we in het stimuleren van de natuurlijke nieuwsgierigheid van elk kind. Daarom bieden we een gevarieerd scala aan activiteiten, afgestemd op leeftijd en individuele interesses. Of het nu gaat om gezamenlijk spel in groepsverband of individueel ontdekkingsplezier, we streven ernaar om spelenderwijs de sociale, cognitieve, lichamelijke en emotionele ontwikkeling van elk kind te bevorderen.

Onze focus ligt niet alleen op het creëren van een leerrijke omgeving, maar ook op het cultiveren van belangrijke sociale vaardigheden. Dagelijks oefenen de kinderen samen spelen en delen, waardoor de oudste peuters met vertrouwen de volgende stap zetten richting het basisonderwijs. Bij Peuteropvang Atalanta staat het creëren van een liefdevolle en educatieve start centraal, waar elk kind de ruimte krijgt om te groeien, te ontdekken en zichzelf te zijn.

Maandag t/m vrijdag
08.45 tot 12.45 uur

Vragen of aanmelden

Heeft u vragen of interesse in peuteropvang Atalanta? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Kindplanning en Plaatsing via de telefoon (keuzemenu 1) of e-mail.